Je čas jednou provždy skoncovat se všemi těmi dietami, trápením a věčnou nespokojeností.

Jezte chytře aneb Eat.Q., Susan Albers

Dieta, která paradoxně není ani dieta

Kniha, která si klade za cíl dostat pod kontrolu stravovací návyky (zlozvyky). Kniha, která představuje revoluční pohled na emoční jedení. Kniha americké psycholožky Dr. Susan Albers, Psy.D.o emočních překážkách zdravého stravování, která obsahuje i nástroje a techniky, jak je překonat.

Dr. Susan Albers, Psy.D. sama na svém webu říká, že:

  • v osobním rozvoji není prostor pro negativní hodnocení, přísnou kritiku a výčitky
  • smysluplná dieta netrápí hladem, ale dovoluje dopřát si láskou se vší láskou a pozorností
  • princip mindfulness, žít tady a teď je cestou ke spokojenosti i naplněným snům
  • do života patří i smysly, chutě, vůně, zážitky, také laskavost a trpělivost

O KNIZE

Jezte chytře aneb Eat.Q.: Odhalte moc emoční inteligence při hubnutí, Susan Albers

ANOTACE

Mějte svou váhu konečně pod kontrolou!

Ve své nejnovější knize Jezte chytře prosazuje Susan praktický, normativní, proaktivní přístup pomocí emoční inteligence, která vám pomůže zhubnout, jíst zdravěji a uvědoměle a udržet si nízkou váhu. Kniha Jezte chytře překonává tradiční knihy o stravě tím, že prozkoumává spojení mezi emocemi a stravováním a odhaluje, že zvýšením emoční inteligence se přirozeně zvyšuje i vaše schopnost úspěšně si hlídat svou váhu.

Emoční inteligence má vliv na váš vztah k jídlu.

Klinická psycholožka Susan Albers vysvětluje souvislost mezi vysokou emoční inteligencí a dobrým vztahem k jídlu a provede vás nejčastějšími emocionálními překážkami zdravého a uvědomělého stravování. Představuje 25 nástrojů a technik, které můžete použít k přizpůsobení svého jídelníčku vašim individuálním potřebám.

Na základě desítek klinických studií, jež spojují nízkou emoční inteligenci se špatnými stravovacími návyky – jedením i přes pocit plnosti, jedením ve vzteku nebo z nudy nebo přejídáním se oblíbeným jídlem – nabízí tato kniha naději a pomoc každému bez ohledu na to, kolikrát se v minulosti snažil ovládnout jedení pod vlivem emocí.

UKÁZKA Z KNIHY (upravená citace)

Po dvaceti letech, kdy se jako psycholožka starám o klienty nespokojené se svým tělem, vím, že lidé většinou vědí, co jíst.

Potíž je v množství jídla.

Hlavní roli při tloustnutí (a hubnutí) hrají důvody, proč lidé jedí. Často je k jídlu vede mnoho pohnutek, ale hlad to není.

Obvykle je jídlo spojené s emocemi, se stresem, úzkostmi, frustracemi, anebo podvědomými vzorci chování, které si neseme z dětství. Lidé jedí z jiných důvodů než je hlad. Identifikovat tyto důvody je prvním krokem k nápravě.

 


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *